De website van Innovating-IT maakt gebruik van cookies om je bezoek zo aangenaam mogelijk te maken. We gebruiken enkel noodzakelijke (functionele) cookies en plaatsen geen cookies die je gedrag volgen of die dienen voor advertentie doeleinden. Door verder gebruik te maken van onze site, nemen we aan dat je hiermee akkoord bent. Meer info over cookies.
Home    |    Onze folder    |    Over Innovating-IT    |    Nieuwsbrief    |    Winkelkarretje    |    Contact    |   Services
Onze gegevens

Innovating-IT
Mazitsstraat 9B, 1790 Affligem
Tel.: 053 41 50 30
E-mail: info@innovating-it.be
BTW: BE 0893.963.777

U kan ons ook bereiken via de contactpagina.
Openingsuren

MaandagOp afspraak 0499 405 378
DinsdagOp afspraak 0499 405 378
WoensdagOp afspraak 0499 405 378
DonderdagOp afspraak 0499 405 378
VrijdagGesloten
ZaterdagOp afspraak 0499 405 378
ZondagGesloten
FeestdagenGesloten
Retourneren

Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent met jouw aankoop. Je wilt jouw aankoop graag retourneren of ruilen met een ander product. Uiteraard is dit bij innovating-it.be allemaal mogelijk, maar onder welke voorwaarden?


Ik heb de verpakking niet meer, kan ik nog ruilen?

Nee, als je de verpakking van jouw aankoop hebt weggegooid of niet meer kan vinden, dan kan je het product niet meer ruilen. Ruilen is alleen mogelijk als het product in de originele verpakking zit.


Ik wil een ander product, kan ik deze ruilen?

Ja dat is mogelijk. Mocht je achteraf niet tevreden zijn met het product dat je hebt gekocht dan kunt je deze ruilen, mits je jouw aankoop in de winkel hebt gedaan en de verpakking niet open is geweest. Aangeschafte producten in de winkel mogen binnen 14 dagen geruild worden.

Ruilen is niet mogelijk als je het product online hebt gekocht. Hiervoor dien je contact met ons op te nemen om een eventuele retour procedure van start te laten gaan.


Kan ik een product dat uit de verpakking is geweest ruilen?

Ja dat is mogelijk. Je moet er echter wel rekening mee houden dat een product dat uit de verpakking is gehaald, niet meer als nieuw verkocht kan worden. Als retailer, wordt er gewerkt met lage winstmarges en wordt er al verlies geleden op het moment dat de doos eenmaal open is geweest. Om deze reden wordt er bij het ruilen van een geopende doos 10% van het aankoopbedrag ingehouden. Zo houdt je 90% van het aankoopbedrag over om te besteden aan iets anders. Het product moet dan wel binnen 14 dagen na aankoop worden teruggebracht in onze winkel.

Wanneer de doos ongeopend is geweest, krijg je gewoon de volledige 100% van jouw aankoopbedrag terug en kan je dit besteden aan een ander product. Uiteraard wel op voorwaarden dat dit binnen 14 dagen na aankoop gebeurd.


Ik heb een ander product ontvangen dan ik had besteld, wat moet ik doen?

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. We verzoeken je het verkeerde product binnen 48 uur na ontvangst te melden bij innovating-it.be Het verkeerde product mag niet in gebruik worden genomen. Zodra het product in gebruik is genomen, dan is het jouw eigendom.


Ik heb mijn aankoop in gebruik genomen en ik ben niet tevreden, mag ik deze retourneren?

Ja dat is mogelijk. Als retailer, wordt er gewerkt met lage winstmarges en wordt er al verlies geleden op het moment dat de doos eenmaal open is geweest. Om deze reden wordt er bij het ruilen van een geopende doos 15% van het aankoopbedrag ingehouden. Zo houdt je 85% van het aankoopbedrag over om te besteden aan iets anders. Het product moet dan wel binnen 14 dagen na aankoop worden teruggebracht in onze winkel.


ik heb goederen aangekocht welke specifieke doeleinden hebben of speciaal op maat werden gemaakt en dus speciaal op mijn vraag werden besteld, mag ik deze retourneren?

Neen dat is niet mogelijk, deze producten kunnen wij niet meer verder verkopen gezien deze speciaal en volgens uw wensen werden besteld.